Запитання – Відповіді

"Запитання – Відповіді"

Питання, які часто виникають у споживачів

 
   — Коли починається та закінчується опалювальний період? 
   — В нашій родині низький сукупний дохід, не вистачає коштів для оплати за послуги теплопостачання. Як нам бути? 
   — Отримую пільги на оплату комунальних послуг в грошовій безготівковій формі, на який рахунок будуть перераховувати кошти на виплату пільг з 1 січня 2023 року?
   В які терміни потрібно сплачувати за отримані послуги теплопостачання та яку відповідальність несе споживач, в разі несвоєчасно проведеної оплати?
   — Хто повинен приймати участь у знятті показників загальнобудинкових приладів обліку теплової енергії?
   — Який порядок розрахунку за послуги опалення, якщо в житловому будинку або в квартирі встановлений прилад обліку теплової енергії?
   — Які показники послуг з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води є нормативними?
   — Який порядок перевірки якості послуг з централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води?
   — Що робити, якщо якість послуг теплопостачання не відповідає нормативним параметрам?

 

     

 

 

 


Друкувати

АКТУАЛЬНО

 

"Полтаватеплоенерго" інформує

Шановні споживачі послуги з постачання гарячої води!

На сьогодні, для коректного проведення нарахувань за послугу з постачання гарячої води, підприємство проводить роботу з перевірки наявності магнітних стрічок, встановлених на індивідуальних приладах обліку гарячої води.

В разі відсутності або пошкодження магнітних стрічок вам необхідно  в термін до 31.07.2025 р. звернутись до підприємства. За умови своєчасного звернення, за заміною чи встановленням магнітних стрічок, нарахування залишатимуться за показниками лічильників.

Довідки за телефоном: 510-455 (багатоканальний).




КОРИСНО

ОФІЦІЙНО