Укладення /переукладення/ договорів

Укладення договорів та підписання заяв-приєднання

Згідно з вимогами Закону України «Про житлово-комунальні послуги» № 2189-VIII від 9.11.2017, який введено в дію з 01.05.2019, споживачі самостійно обирають модель договірних відносин у багатоквартирному будинку на послуги з постачання теплової енергії та постачання гарячої води. 

З 01.10.2021 набрали чинності постанови Кабінету Міністрів України  № 1022 та № 1023 від 08.09.2021, якими затверджені публічні договори приєднання про надання послуг з постачання теплової енергії та постачання гарячої води. Такі договори вважаються укладеними, якщо протягом 30 днів з дня опублікування тексту договору на офіційному веб-сайті органу місцевого самоврядування та/або на веб-сайті виконавця послуги співвласники багатоквартирного будинку не прийняли рішення про вибір моделі договірних відносин та не уклали відповідний договір з виконавцем комунальної послуги.

Фактом приєднання споживача до умов індивідуального договору (акцептування договору) є вчинення споживачем будь-яких дій, які свідчать про його бажання укласти договір, зокрема надання заяви-приєднання, сплата рахунка за надані послуги, факт отримання послуги.

Підписати заяви-приєднання про надання послуг з постачання теплової енергії та постачання гарячої води споживач може, звернувшись до абонентської служби підприємства або самостійно заповнити форми заяв-приєднання про надання послуг з постачання теплової енергії та постачання гарячої води, розміщені на офіційному сайті підприємства. 

Перелік документів, необхідних для ідентифікації споживача послуг підприємства (копії та оригінали наступних документів потрібно мати при собі):

- документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України, видане у зв’язку з втратою паспорта чи у зв’язку з прийняттям громадянства України; для іноземців - національний паспорт або документ що його замінює;
- довідку про присвоєння ідентифікаційного номеру (за наявності);
- копію технічного паспорту;
- документ, що підтверджує право власності на квартиру або право користування квартирою;
- довідку про склад сім’ї;
- квитанції про оплату послуг підприємства.


АКТУАЛЬНО

 

"Полтаватеплоенерго" інформує

Шановні споживачі послуги з постачання гарячої води!

На сьогодні, для коректного проведення нарахувань за послугу з постачання гарячої води, підприємство проводить роботу з перевірки наявності магнітних стрічок, встановлених на індивідуальних приладах обліку гарячої води.

В разі відсутності або пошкодження магнітних стрічок вам необхідно  в термін до 31.07.2025 р. звернутись до підприємства. За умови своєчасного звернення, за заміною чи встановленням магнітних стрічок, нарахування залишатимуться за показниками лічильників.

Довідки за телефоном: 510-455 (багатоканальний).




КОРИСНО

ОФІЦІЙНО